XXVII Posiedzenie Rady Przedsiębiorców podczas Kongresu 590


XXVII Posiedzenie Rady Przedsiębiorców

6.10.2021 r. godz. 15.30

podczas VI edycji Kongresu 590

hala EXPO XXI, ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14

W trakcie tegorocznej VI edycji Kongresu 590 odbędzie się XXVII posiedzenie Rady Przedsiębiorców. W trakcie dwóch paneli omawiane będą następujące tematy i zagadnienia:



I PANEL


Dziesiątka Rzecznika MŚP. Konferencja programowa nr 3/4

Ograniczenie biurokracji i Półroczne vacatio legis

15.30-16.15

„Dziesiątka Rzecznika MŚP” to 10 postulatów dotyczących najważniejszych systemowych zmian w obszarze prawa gospodarczego, które ułatwią odbudowę gospodarki po pandemii koronawirusa. Postulaty te zostały wyłonione spośród propozycji zgłoszonych przez Radę Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP, która skupia ponad 300 organizacji zrzeszających przedsiębiorców i pracodawców. Dobrane zostały więc one w taki sposób, by były wspólnym głosem całego środowiska przedsiębiorców – dużych i małych.

Dyskusja w trakcie Kongresu 590 dotyczyć będzie punktów 3. i 4. z „Dziesiątki” i będzie jednocześnie otwartym, XXVII posiedzeniem Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP.

Moderator – Adam Abramowicz, Rzecznik MŚP

  1. Przedstawiciel Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii (do potwierdzenia)
  2. Poseł z Komisji Ustawodawczej Sejmu RP (do potwierdzenia)
  3. dr hab. Krzysztof Koźmiński, prof. Uniwersytet Warszawski, Ośrodek Analiz Cegielskiego
  4. dr hab. Jan Podkowik, Katedra Prawa Konstytucyjnego Uniwersytetu Warszawskiego
  5. Radosław Płonka, adwokat, ekspert BCC ds. prawa gospodarczego

Partnerem merytorycznym cyklu konferencji „Dziesiątka Rzecznika MŚP” jest Business Centre Club.



II PANEL


Cyfrowa dekada Europy – szanse dla sektora MŚP w perspektywie 2030 r.

16.30-17.15

Komisja Europejska w marcu 2021 r. przedstawiła wizję transformacji cyfrowej Europy do 2030 r. Składają się na nią cztery podstawowe filary: kształtowanie umiejętności, bezpieczeństwo i zrównoważona infrastruktura cyfrowa, cyfryzacja usług publicznych oraz transformacja cyfrowa przedsiębiorstw z dodatkowym celem podwojenia tzw. jednorożców (startupów wycenianych na co najmniej 1 mld USD) w UE. W ramach strategii cyfryzacji kluczowe dla polskiego sektora MŚP jest pozyskiwanie funduszy dla realizacji projektów. Eksperci wskażą możliwe ścieżki sięgnięcia po te fundusze, zwracając szczególną uwagę na szanse i zagrożenia występujące w poszczególnych etapach procesu.

Moderator – Grzegorz Piątkowski, Dyrektor w Biurze Rzecznika MŚP

  1. Przedstawiciel KPRM (do potwierdzenia)
  2. dr Łukasz Kossacki-Lytwyn, adwokat, doktor historii, od 2016 roku współpracuje z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Zespole ds. deregulacji i transparentności prawa
  3. Marcin Wasilewski, pracuje w ABB od 2018 roku. Jako zarządzający sektorami energetyki, chemii i przerobu ropy, odpowiada za sprzedaż, realizację oraz serwis projektów i rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo, efektywność oraz niezawodność. Od wielu lat jest związany z branżą energetyczną.
  4. Ewa Kocińska-Lange, reprezentuje interesy polskiego środowiska B+R+I w Brukseli, aktualnie ekspert Europejskiej Przestrzeni Badawczej
  5. Andrzej Sugajski, Dyrektor Generalny Związku Polskiego Leasingu

FORMULARZ REJESTRACYJNY


Informujemy, że rejestracja na XXVII posiedzenie Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP została zamknięta. Dziękujemy za zainteresowanie wydarzeniem.



Klauzula informacyjna – udział w posiedzeniu Rady Przedsiębiorców/Zespołów Roboczych                                                                                                                                                                                                               

Zgodnie z obowiązkiem z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców, z siedzibą w Warszawie (00-679), przy ul. Wilczej 46, tel. 22 123 70 70 („Rzecznik”).

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych pod adresem mailowym: iod@rzecznikmsp.gov.pl lub pisemnie na adres: ul Wilcza 46, 00-679 Warszawa z dopiskiem „IOD”.

Dane osobowe będą przetwarzane w związku z udziałem w posiedzeniu Rady Przedsiębiorców/Zespołów Roboczych w celu organizacji posiedzenia, rejestracji jego przebiegu, archiwizacji oraz publikacji nagrań w serwisach społecznościowych Rzecznika. Podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonywania przez administratora zadań realizowanych w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit. e RODO), określonych szczególnie w art. 8 i 9 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców (Dz.U. 2018, poz. 648). W przypadku osób uczestniczących w posiedzeniu, a nie będących członkami Rady/Zespołu, podstawą przetwarzania danych jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania. Uczestnictwo w posiedzeniu oznacza zgodę na rozpowszechnianie wizerunku przez publikację nagrań w serwisach społecznościowych Rzecznika – niewyrażenie takiej zgody należy zgłosić Administratorowi przed rozpoczęciem posiedzenia.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w związku z udziałem w pracach Rady/Zespołu i realizacją zadań Rzecznika.

Dane stanowiące dokumentację archiwalną będą przechowywane w archiwach państwowych przez okresy wskazane w przepisach prawa.[1] Zapisy nagrań posiedzeń będą upubliczniane w mediach społecznościowych przez okres 2 lat.

Dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom:

  • podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora (tj. usługi IT i wsparcia technicznego, usługi archiwizacji, digitalizacji i niszczenia dokumentów, usługi doradcze i prawne), które przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami,
  • niezależni zewnętrzni usługodawcy, dostawcy, partnerzy, będący odrębnymi administratorami (m.in. usług pocztowych i operacyjnych),
  • organy ochrony prawnej i instytucje publiczne upoważnione do tego na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

Każdej osobie przysługuje prawo do:

  • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
  • wycofania zgody w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: (22) 531 03 00